• Zwroty i Reklamacje

Zwroty

Prawo zwrotu przysługuje:
- konsumentom
- osobom fizycznym lub prawnym, dla których zawarta umowa jest bezpośrednio związana z prowadzoną przez nich dzialalością, ale nie mają one dla nich charakteru zawodowego

Od umowy można odstąpić poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość w formie elektronicznej przesłanego na adres biuro@kartonoweimperium.pl lub w formie pisemnej na adres: ECHO Maksymilian Kaczmarek, 02-495 Warszawa ul. Dzieci Warszawy 27a/106. 

Od umowy można odstąpić w terminie 14 dni.

Zwracane zamówienie należy zwrócić niezwłocznie na adres: ECHO Maksymilian Kaczmarek, 03-878 Warszawa ul. Łubinowa 4, tel. +48 733 721 072, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Zwrot zamówienia ponosi kupujący.


Zwrot środków nastapi niepóżniej niż w terminie 14 dni, od dnia otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Środki zostaną zwrócone na dane i konto bankowe podane w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

Nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem

Formularz odstąpienia od umowy

Szczegółówe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie.

Reklamacje

W przypadku nieprawidłowego zrealizowania zawartej umowy, klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Informacje o złożeniu reklamacji należy złożyć w formie elektronicznej na adres biuro@kartonoweimperium.pl lub w formie pisemnej na adres ECHO Maksymilian Kaczmarek 02-495 Warszawa ul. Dzieci Warszawy 27a/106. 

Co do zasady, przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili dostarczenia i ujawniony w terminie do dwóch lat od dnia odebrania zamówienia. Na podstawie aktualnych przepisów klient może żadąć: wymiany towaru lub jego naprawy. W niektórych przypadkach, klientowi przysługuje również prawo do odstąpienia od umowy lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny.

Rękojmia jest wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.

Formularz zgłoszenia reklamacji